woensdag 24 juni 2015

Log cabin....


Hé Meneer Konijn, kom nu eens eindelijk onder die
lakentjes vandaan. Je bent nu al gans de voormiddag
aan't zoeken naar je vriendinnetje. Het is vandaag
woensdag, en je weet toch dat Rosalie dan naar haar Moeke
 gaat.
Onlangs heb ik enkele vintage borduurwerkjes op de kop
kunnen tikken. Hoe schattig zijn die tafereeltjes toch.
Zoiets is voor mij dan weer een uitdaging om er een quilt
in dezelfde sfeer bij te maken. In mijn stoffenvoorraad zoek
ik naar lapjes met een hoog "vintage"gehalte. Het log cabin
patroon is voor zoiets uitstekend geschikt.
 
Na enkele dagen staat de top in elkaar.
Ik ben er nog niet uit of ik de quilt ga knopen
of quilten. Maar het moet wel vooruit gaan,

want voordat je het weet ben je al verhaaltjes 
aan't voorlezen.


Het gaat nog gezellig worden met deze
"partners in crime" onder de quilt!





5 opmerkingen:

  1. Hoi Liliane,
    Wat een super lieve borduurwerkjes heb je op de kop weten te tikken. Die zijn echt heel erg mooi. En dan jouw quilt erbij, wat wordt dat mooi zeg. De kleuren die je er in hebt verwerkt passen inderdaad geweldig bij de borduurtjes. Ik vind het echt helemaal super...
    En wat een poppie is Rosalie... echt een prinsesje...
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kleindochter. Leuk borduurtje en een top quilt ben je aan het maken. Alles heeft de juiste feel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan me heel goed voorstellen dat meneer Konijn vaker bij Rosalie wil zijn.
    Zoals alle ander ook al zeggen alles past heel goed bij elkaar.
    Net alsof het er al jaren heeft liggen wachten om te mogen gebruiken voor Rosalie.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Liliane,

    Och, wat een leuke post weer. Heerlijk, dat konijn en heerlijk vooral die kleine! Je quilt is top, wat een mooi effect met die stofjes. Genieten hoor! Ben benieuwd hoe je hem gaat afwerken.

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen