maandag 28 augustus 2017

Kleine meisjes worden groot....






Vandaag was Rosalie voor de laatste keer op maandag
bij Omi en Opi (ze zal natuurlijk nog veel komen maar
het voelt toch alsof er een hoofdstukje wordt afgesloten).
Ik heb het altijd als een groot voorrecht ervaren dat wij
zoveel tijd met dit kleine meisje mochten doorbrengen.

Ik heb onze tijd samen zoveel mogelijk vastgelegd op foto.
 Dit zullen haar herinneringen voor later zijn.
Dag kampioen, wij blijven supporteren voor jou!!
Groetjes Liliane

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Liliane,

    Dat is zeker een mijlpaal: Rosalie die naar school gaat, spannend! En er wordt inderdaad een hoofdstuk afgesloten. Tijd voor een nieuw hoofdstuk. Ik neem aan dat Juliëtte ook zo'n heerlijke oppastijd bij jullie tegemoet gaat?
    Wat is Rosalie toch een dotje. Ik ken de lieverd natuurlijk helemaal niet, maar word toch wel altijd heel blij als ik haar op jouw foto's zie ...

    Fijne dag en hartelijke groeten,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Jullie zullen denk ik zo maar nog vaak genoeg mogen oppassen. Heerlijk genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vliegt de tijd, he? Een schatje en ook dat jurkje en haar haar, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prettige onbezorgde peutertijd. Nu komen de schoolmaniertjes. Mooie foto's blijven maken Liliane.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kind is Rosalie toch! Kan me voorstellen dat jullie haar een beetje gaan missen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Liliane, ik heb deze post met deze mooie foto's helemaal gemist. Wat een mooie periode moet het geweest zijn. En idd. kleine meisjes worden groot.

    BeantwoordenVerwijderen