zondag 1 maart 2015

Dag 639


Het is misschien een beetje rustig op mijn blog maar
achter de schermen is er toch behoorlijk wat actie.

Vanaf april komt de kleine Rosalie een dag per week
naar omi. Ik heb dus nog wat tijd om voor haar een
warm plekje in te richten. Ik ben alvast begonnen
aan deze gezellige ribbeltjes deken. Een eenvoudig
patroon waar gemakkelijk aan gewerkt kan worden
tijdens verloren momentjes.

Na de knooppuntenuitdaging van het voorbije jaar krijg
ik vaak de vraag voor welke uitdaging ik in 2015 wil gaan.
"Richt een kinderkamer in met spulletjes uit de kringloopwinkel"
Het begint er hier meer en meer op te lijken dat dit wel eens de
nieuwe uitdaging zal zijn!!!

9 opmerkingen:

  1. Ik heb ook zo'n zigzagdeken gemaakt. Heerlijk om te doen. het verveelde mij nooit. Wat leuk dat je zo voor je kleindochter bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely blanket you are making for your granddaughter, the colours are very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry Liliane, eerst lukte het niet om mijn reactie bij je te plaatsen en nu zie ik dat hij er zelfs wel vijf keer stond...
      Was niet de bedoeling natuurlijk...
      Liefs,
      Mirjam

      Verwijderen
  6. Hoi Liliane,
    Nou, daar kun je het volgens mij knap druk mee krijgen, zowel met het inrichten van een kinderkamer met kringloopspullen, als met het oppassen op zo'n klein lief schatje... Maar jeetje wat leuk allemaal.... Je gehaakte deken wordt echt heel erg mooi en dat houten speelgoed is echt top!
    Heel fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat lijkt me wel een hele leuke bezigheid! Veel plezier!

    Groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen