woensdag 18 maart 2015

Dag 641


Dit jaar gaan we voor de derde keer naar de beurs in Nantes.
Vier tickets per persoon zijn er nodig om deze internationale
treinreis te kunnen maken. De schrik sloeg ons toch even om
het hart toen we hoorden dat de vakbonden een stakingsactie
bij het spoor aankondigden. Op woensdag 22 april willen ze
het treinverkeer lamleggen. Onze heenreis is geboekt voor
21 april!!! Wij houden de vingers toch maar gekruist!!!

Een restaurant waar we graag naar toe gaan ginds is
Maison Baron Lefevre. Op hun wijnglazen staat het logo
van de zaak "BL". Omdat dat ook mijn initialen zijn heb ik me
vorig jaar laten ontvallen dat ik zo'n servies ook wel zag zitten.
Omdat ik de praktische kant van de reis op me neem hadden
mijn twee quiltmaatjes dit jaar een erg leuke verrassing voor mij.
Een grote, door MJ gemaakte, schaal in de meest prachtige

 kleur rood....... met mijn initialen!
A. en MJ., bedankt voor deze fijne attentie. Ik kijk al uit naar
die gezellige dagen in Nantes in jullie gezelschap!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten