zaterdag 9 mei 2015

Go with the (Hexie) flow.....

Deze week stond er een bezoekje aan het gezelligste winkeltje
op de grens van Belgisch-Limburg en Nederlands -Limburg
in mijn agenda. 
Het is altijd genieten in dit kleine snoepwinkeltje.
Je krijgt er goed advies van de immer vriendelijke
Wendy. Haar stoffencollectie stelt ze met veel zorg
samen en is nog steeds aan het uitbreiden. Geen
probleem dus om weer met een mooie selectie
naar huis te gaan.

Ik ga de schaar in mijn nieuwe lapjes zetten zodat er weer
snoepzakjes gevuld kunnen worden. Grote en kleine hexjes
voor verschillende projectjes.


Deze week viel de nieuwe Quiltmania bij mij in de bus.
Kijk toch eens hoe mooi haar quilt hier ligt te blinken.
Een pluimpje voor het layout team. Wat hebben ze dit
toch weer leuk gedaan! Proficiat Lucy ! Knap gedaan!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Liliane,
    Wat een prachtige lapjes zeg. Net wat je zegt, een snoepwinkeltje... heerlijk om in rond te struinen.
    Ik heb dat ook altijd bij wolwinkels.
    En het blog van Lucy, dat is ook zo mooi, ik ben haar gelijk gaan volgen...
    Fijn weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lapjes heb je gekocht joh, ik ga eens kijken op haar website, en idd, prachtig die quilt van Lucy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely gorgeous prints and hexies! Best wishes for a wonderful Sunday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er zo leuk uit, die snoepzakjes ... veel snoepplezier!

    Groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige quilt gaat dit worden zeg. En je snoepzakjes, heerlijk.
    Ik heb nog steeds geen Quiltmania in mijn handen gehad. Maar deze foto van mijn quilt maakt mij helemaal blij :-)

    BeantwoordenVerwijderen