zondag 18 februari 2018

Zestig is lestig....

"Op mijn verjaardagsfeest probeerde ik de kaarsjes uit te blazen maar
ik werd teruggedreven door de hitte"
We hadden het al gevierd maar uiteindelijk breekt dan toch de dag
aan waarop je officieel deze drempel overstapt. Toch weer een goede
reden om het feest nog eens in beperkte kring over te doen.
Rosalie had haar uiterste best gedaan om Omi te verrassen met een
prachtig knutselwerkje. Het heeft mijn dag gekleurd!!

Ik had het allemaal prima geregeld. Eerst zouden er een aantal
kilometers gewandeld worden voor mijn "Walk with me"project.
Een opkomende verkoudheid heeft er echter een "Walk without me"
tocht van gemaakt. Dit vraagt om een herkansing.
Aan het calorieën verbrandende onderdeel van de dag heb ik niet
mee kunnen doen. Bij het calorieën verbruikende deel heb ik gelukkig
niet moeten passen. Integendeel!!


Zestig is lestig, zeggen ze hier. Ik heb het al vanaf dag één mogen
ondervinden. De verkoudheid is uiteindelijk griep geworden.
Het kleine beetje energie dat er nog over was werd gebruikt om
af en toe een rijtje te haken. Ondertussen gaat het alweer wat beter
en is deze lap een flink stuk opgeschoten.


Hier nog een aantal huisjes die er weer bijgekomen zijn voor
mijn "From zeroes to heroes" project.








Dit stapeltje boekjes heb ik enkele maanden geleden eens
gevonden in de kringwinkel. Ze zijn in Nederland uitgegeven.
Zijn deze boekjes bekend in Nederland? Werden ze daar 
misschien in de school gebruikt? 
Tot zover deze halfmaandelijkse up date.
Hou het gezond en tot een volgende keer!
Groetjes Liliane

6 opmerkingen:

  1. Dat was een heerlijke verjaardagsfeestje dag zo te zien en lezen :0))
    Gefeliciteerd nog hoor!
    Groetjes
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zestig en lestig?????? Oeps, vraag me nu af wat ze bij jullie zeggen als je 70 wordt, want die leeftijd heb ik pas bereikt. Eens even denken wat er rijmt..... kan niks bedenken :-)
    Fijn dat de griep weer een beetje over gaat, maar kost wel weer veel energie.
    Je hebt weer prachtige huisjes gemaakt, leuk om te doen.
    Die boekjes.... ken er geen één van en nooit gezien ook.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooi jaar van.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd Liliane. En dat lestig valt best wel mee hoor. Sommige dingen gaan wat trager of moeizamer, maar ach. Ik word dit jaar dubbel 6. En die boekjes? Nee, ik ken ze niet. Beterschap verder!🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog van harte gefeliciteerd en wat een heerlijke taart! Vervelend dat je in de lappenmand zat, hoop dat het intussen weer wat beter gaat. Schattige boekjes, bij mij onbekend. Veel plezier met het huisjes bouwen, ze zijn heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog Hartelijk Gefeliciteerd met je 60 steeds verjaardag.Ik ben inmiddels een jaartje ouder dan 60 en ik moet eerlijk zeggen dat ik er best moeite mee heb.Ik vind je huisjes echt leuk worden.De boekjes heb ik ook nog nooit gezien daar kan ik je niet verder mee helpen.Groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Liliane,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een vervelende manier om deze mijlpaal te passeren, beterschap!!!
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik die boekjes nog nooit gezien heb, laat staan gelezen. Dacht dat ik aardig op de hoogte was, maar niet dus ;)
    Een spoedig herstel gewenst en haakze, het wordt mooi.

    Hartelijke groet, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen