dinsdag 14 januari 2014

Dag 471

Eenmaal je op pinterest bent gaan kijken heb je er
weer een leuke verslaving bij.
Wat daar allemaal aan moois en inspirerends
voorbij komt!

Zo zag ik op een dag deze foto van een samplerquilt.
Mijn mond viel open van verbazing.
Meer perfect als dit kan een quilt niet in een
interieur passen.
Natuurlijk moest ik haar onmiddellijk in de

verleiding brengen om samen deze
samplerquilt te maken.
Dat dit een eitje zou zijn was al geweten want
in onze hobby zijn wij een perfecte match.
Zij heeft stad en land moeten afreizen op zoek naar
stofjes met de juiste kleur.
Ik kon ze zo uit mijn voorraad halen.

Sommige patroontjes vonden we gebruiksklaar, anderen
moesten zelf uitgetekend worden.
Zo gebeurde het weleens dat ik 's morgens in mijn
brievenbus een omslag vond met daarin een
aantal uitgewerkte blokken.
Zo maakte ze het me wel héél gemakkelijk!
Het leuke aan deze quilt is dat je er blokken met
een persoonlijk tintje in kan verwerken.
Zo hebben we uiteindelijk toch ieder onze
eigen samplerquilt.

1 opmerking: