woensdag 22 januari 2014

Dag 474

Het was alweer van voor kerstmis geleden dat
we elkaar nog gezien hadden. De hoogste tijd
dus om eens kennis te maken met haar nieuwste

quiltprojekt de "Mountmellick mysteriequilt" van Di Ford.
Mooi patroon, mooie stofjes en helemaal haar stijl.
Ik wil dit jaar graag wat afwerken dus hou ik het bij
het maken van een blokje voor de Samplerquilt.
Dat onze quiltbee vandaag maar kort was had te maken 
met dit lief babymeisje Charlotte.
Zes weken geleden geboren en vandaag ben ik op 
kraamvisite geweest bij haar kleindochter.
Nog zo klein en toch al zoveel aandacht voor alles
wat er in die grote wereld rondom haar gebeurt.
En de grote zus, die had belangrijkere zaken aan haar hoofd.
Voor zover ik het heb kunnen zien is er iemand die morgen
een héél mooi verjaardagscadeautje krijgt!

1 opmerking:

  1. 't Was weer gezellig vandaag. We hebben het jaar ingezet met onze goed voornemens. Nu maar hopen dat we nog lang mogen patchworken, appliqueren en quilten! Mooie foto's van mijn meisjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen