zondag 23 april 2017

Nantes 2017 (3)...

Vandaag starten we met een bezoekje aan de verschillende
quiltkamers. Er waren weer tal van grote kleppers uit de
quiltwereld vertegenwoordigd. Hen voorstellen is niet meer
nodig denk ik. Kom gewoon mee naar binnen en geniet!












































Australiƫ was goed vertegenwoordigd op de beurs.
Hier de kamer van Judy Newman. Voor mij een eerste
kennismaking met haar werk. Ze kreeg haar eerste
quiltlessen van Di Ford. Ik vond haar quilts in mooie,
zachte pasteltinten erg mooi. 


Ook de aankleding van de kamers was weer prachtig gedaan!
Alle decoratieve elementen pasten weer perfect bij de quilts
die er hingen.













Morgen zetten we ons bezoek weer verder!
Groetjes Liliane

4 opmerkingen:

  1. Dank je Liliane! Helaas kan ik zelf niet gaan, maar door je foto's kan ik toch een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verslagen van Nantes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's zeg! Ik ben zoveel weg geweest, dat ik veel blogposts nog in moet halen.
    Wat was het super he?

    BeantwoordenVerwijderen