zondag 12 januari 2014

Dag 469

Toen ik op 17 september 2012 van start ging
met mijn 365-dagen fotoblog was het voor mij
een groot vraagteken of ik de eindmeet wel
zou halen. Groot was de voldoening toen ik op
16 september 2013 mijn 365ste foto kon posten.
Nadat de eerste opluchting van het slagen
weggeëbd was begon de zin in een nieuwe
uitdaging te kriebelen.
Ook nu waren er weer criteria waaraan de
uitdaging moest voldoen.
1. Ik moet het graag doen.
2. Het moet een uitdaging zijn.
3. Het moet haalbaar zijn binnen de
termijn van één jaar.

En zie hier, mijn nieuwe uitdaging voor het komende jaar.

"ALLE fietsknooppunten van de provincie Limburg fietsen."

Toen de steenkoolmijnen in Belgisch Limburg in de jaren 80
één na één gesloten werden heeft mijningenieur, Hugo Bollen,
een project voorgesteld om in het noordoosten van de
provincie een kwaliteitsvol fiets- en wandelnetwerk te
realiseren. Het eerste fietsroutenetwerk werd in
1995 in het noordoosten van Limburg geopend.
De rest is geschiedenis.....

En nu aan mij om dit onvolprezen netwerk alle eer aan te doen.
Ik heb al gezien dat ik op sommige plaatsen de kuiten
goed zal moeten insmeren.
Het verdere verloop van deze uitdaging zal hier
te volgen zijn.
I want to ride my bicycle, bicycle, bicycle...(Queen)

2 opmerkingen: