zaterdag 16 augustus 2014

Dag 588


Zoals jullie ondertussen weten wil ik dit jaar alle knooppunten
van het Limburgse knooppuntennetwerk fietsen.
Op 24 februari ben ik aan deze uitdaging begonnen.
Toen was ik alleen en verklaarde iedereen me voor gek.
Ondertussen voel ik me al een beetje als de rattenvanger
van Hamelen. We hebben in en rondom Hasselt gefietst
en er is welgeteld één foto om deze tocht te illustreren!
Deze foto is genomen aan de abdijsite Herkenrode.
Daar vond gisteren een kruidendag plaats in het thema
van Karel de Grote. In de kruiden- en inspiratietuin
staan immers alle 73 kruidige planten uit de
"Capitulare de Villis" van Karel de Grote.

Tussenstand
Kilometers       :   438 van ?? kilometers
                                           Knooppunten   :   129 van ?? knooppunten                                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten