woensdag 12 november 2014

Dag 617

Nu de knooppuntenuitdaging afgesloten is ben ik bezig
om  de laatste sporen die hieraan herinneren op te ruimen.
De promo boekjes over mijn provincie worden weggeborgen
totdat ze weer eens dienst kunnen doen. 


Oeps, wat ligt er nu toch onder "Limburg dichtbij gastvrij"?
 Oh help, er is toch geen nieuwe uitdaging aan't borrelen
 hoop ik! Alhoewel, als ik van al die fietsmaatjes nu eens
wandelmaatjes zou maken. Ik vrees alleen dat de eerste
van die lijst het moeilijkst te overtuigen zal zijn!


Maar alle gekheid op een stokje, laat ik me toch eerst hier
 maar eens op concentreren. Wat eerst nog héél ver
weg leek komt nu steeds dichterbij. Alle verhalen die we
hierover horen vertellen bestaan uit superlatieven. We zijn
dan ook reuze benieuwd om dit land zelf te gaan ontdekken.
Een verslagje volgt...........

1 opmerking:

  1. Nu komen mij die beestjes ergens bekend voor. Ahà ... :) . Een mooi avontuur gewenst en een mooi Vlaams - Afrikaans - woordenboekje in het vooruitzicht. Goeie reis.

    BeantwoordenVerwijderen