zondag 23 april 2017

Nantes 2017 (2)....

Op woensdagavond om 18u openen de deuren van het salon
"Pour l'amour du fil" zich voor het grote publiek.


Carol en de meisjes van Quiltmania ontvangen ons
met een lekker glaasje bubbels. De sfeer is meteen
feestelijk en het quiltfeestje kan beginnen.


Het thema dit jaar was "Boho-Indie".
Quiltmania had een wedstrijd uitgeschreven waaraan iedereen
kon deelnemen. De bedoeling was een textiele creatie te maken
waarvan je de afmeting zelf mocht bepalen.
Hier zie je enkele van de deelnemende creaties.












Om het thema van de tentoonstelling wat kleur te geven was
de firma Ganesh Handicrafts helemaal vanuit Rajasthan
overgekomen. Ze hadden prachtig Indisch handwerk bij.






Wanneer ik dit bord zie gaan mijn gedachten terug naar de
ontmoeting die ik met Linda had vorig jaar op deze beurs.
Hoe onvoorspelbaar kan het leven zijn. 










Er was veel prachtig borduurwerk te zien!






Enkele foto's hier en daar genomen.








Eindigen doe ik vandaag met het werk van
Justine&Cow
Verbazingwekkend wat zij van deze poppengezichtjes weet
te maken.












In een volgend verslagje gaan we op verkenning in de 
kamers van de tentoonstelling.
Groetjes Liliane
P.S. If you like to have this picture removed as you
recognise yourself on it, please let me know!

2 opmerkingen:

  1. Dag Liliane,

    Wat fijn, laat je ons meegenieten van al dat moois, dank! Ik vond die 'meekijk-foto' bij die mijnheer ook zo prachtig, al die geïnteresseerde mensen ... het zal toch een hele hoop energie en inspiratie teweegbrengen!
    Die poppen zijn ook prachtig, wat een idee. Ik kijk al uit naar de volgende reeks :)

    Fijne avond en hartelijke groet van een hexagonnende Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So much inspiration - it looks like a wonderful event!

    BeantwoordenVerwijderen