zondag 2 februari 2014

Dag 477

(Bron: Decoreren landelijke stijl winter 2013)

Tijdens de kerstperiode kwam ik deze sfeervolle
lijst tegen in een decoratietijdschrift.
Dit kon toch niet zò moeilijk zijn om te maken.
Een lijst met de ideale afmetingen was vlug gevonden
in de kringloopwinkel. Alleen nog even ontmantelen
en een nieuw laagje verf aanbrengen.
De zoektocht naar een geperforeerde houten plaat
verliep niet van een leien dakje. Beter gezegd,
die was gewoon niet te vinden.
Zonder een handige hulplijn (schoonbroer G.)
kon ik dit plannetje wel vergeten.
Vorige week bracht G. mijn langverwachte plaat
binnen. Helemaal zoals in het boekje.
Kerstmis was ondertussen lang verleden tijd en dus
moest ik een andere creatieve oplossing verzinnen.
Dit is het resultaat geworden.
Handig, overzichtelijk, opgeruimd en....ik ben er 

erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten